Sõiduki jõuülekande üks põhiosi on sidur. Sidur tagab mootori pöördemomendi sujuva ülekande mootorilt käigukastile ja pöördemomendi märkamatu muutmise.

Kulunud sidur (kulunud ketas) võib raskendada sõiduki käivitamist. Väheneb ka sõiduki võimsus. Õigeaegselt remontimata siduri kasutamine suurendab kütusekulu ning mootori- ja käigukastiüksuste liigset kulumist.

Sidurisüsteemi üksikute detailide purunemise tõttu ei ole tingimata vaja sidurit asendada. Nii ei ole vaja seadmeosi vahetada, kui purunemine toimus juhtsüsteemis (siduritrossi mehaaniline purunemine, silindrite või hüdraulikavooliku töötõrked).

Mõnikord tuleb sidurisüsteemi teatud osad asendada. Kuna see on üsna aeganõudev ja seetõttu mitte kõige odavam, soovitame vahetada kogu sidurikomplekti korraga. See sisaldab siduriketast, korvi ja survelaagrit. Kõik need osad kuuluvad enam-vähem sama kiirusega ja seetõttu ei ole meil võimalik ühe osa asendamise korral garanteerida kogu mehhanismi kasutuskestust. Hoorattaga on olukord teistsugune. See kulub aeglasemalt, mistõttu soovitame hooratast vahetada igal teisel korral, mil asendate kogu sidurikomplekti.